Səlahiyyətlərin idarə edilməsində Asan İmzadan və ya Rəqəmsal İD-dən aşağıdakı kimi istifadə olunur:
Hüquqi şəxsin rəhbəri/təmsilçisi və “səlahiyyətləndirilən şəxslər” qeyd edilən elektron imza vasitələrinə malik olmalıdırlar
Sonra Rəhbər/Təmsilçi, “səlahiyyətləndirilən şəxslər”ə İnternet Vergi İdarəsinin Onlayn kargüzarlıq bölməsinə daxil olaraq İdarəertmə səhifəsi vasitəsilə səlahiyyətlər verməlidir
Bundan sonra “səlahiyyətləndirilən şəxslər”, ona verilmiş səlahiyyətlər daxilində İnternet Vergi İdarəsinin onlayn xidmətləri üzrə müvafiq əməliyyatlar apara bilər
Bu xidmətdən istifadə etmək üçün öncə gücləndirilmiş elektron imza (e-İmza İD kartı və ya Asan İmza (Mobil İmza)) sertifikatını əldə etmək lazımdır.
Əgər Sizin gücləndirilmiş elektron imza (e-İmza İD kartı və ya Asan İmza (Mobil İmza)) sertifikatınız varsa, növbəti səhifədə müvafiq bölməni seçin və əməliyyatınızı həyata keçirin.
Sürətli və Adi qeydiyyat xidmətlərindən istifadə etmək üçün sistemə gücləndirilmiş elektron imza (E-İmza / Asan İmza) ilə daxil olmaq lazımdır.
Bir prosedurla qeydiyyat (e-İmza /Asan İmza olmadan): Bu xidmətdən istifadə etmək üçün sistemə Mobil nömrə və FİN kodla bağlı bölmədən daxil olmaq lazımdır.
1 iyul 2014-cü il tarixindən etibarən "Elektron hökumət" (www.e-gov.az) portalında Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin "Əmək müqaviləsi bildirişlərinin qeydiyyata alınması" xidməti yerləşdirilmişdir.
Bu xidmətdən istifadə etmək üçün öncə Asan İmza (Mobil İmza) sertifikatını əldə etmək lazımdır.
Əgər Asan İmza (Mobil İmza) sertifikatınız varsa, Sizi "Elektron hökumət" portalının giriş səhifəsinə yönləndiririk.
Yeni istifadəçi kodunu 2 üsulla əldə etmək olar:
1-Vergi orqanına getmədən İnternet üzərindən qeydiyyatdan keçməklə (“müqaviləsiz” istifadəçi kodu)
2-Bilavasitə vergi orqanına müqavilə bağlamaq üçün müraciət etməklə (“müqaviləli” istifadəçi kodu - bunun üçün vergi orqanına getmək tələb olunur)
Sual
:
İstifadəçi kodu, parol və şifrəni necə əldə etmək olar ?
Cavab
:
İstifadəçi kodu, parol və şifrəni 2 üsulla almaq olar:
1. Vergi orqanına getmədən İnternet üzərindən (“müqaviləsiz” istifadəçi kodu)
2. Bilavasitə vergi orqanına müraciət etməklə (Vergi orqanı ilə elektron sənəd mübadiləsi haqqında müqavilə bağlamaqla - “müqaviləli” istifadəçi kodu)
Sual
:
“Müqaviləsiz” istifadəçi kodu ilə “müqaviləli” istifadəçi kodu arasında fərq nədir?
Cavab
:
“Müqaviləsiz” istifadəçi kodu məhdud hüquqludur və onunla yalnız “Onlayn kargüzarlıq” alt sistemindən istifadə etməklə məktub, ərizə (o cümlədən, Fiziki şəxsin onlayn qeydiyyatı), şikayət və s. kimi yazışmalar aparmaq olar.
Sual
:
“Müqaviləsiz” istifadəçi kodunun hüquqlarını necə artırmaq olar?
Cavab
:
Bunun üçün Vergi orqanı ilə elektron sənəd mübadiləsi haqqında müqavilə bağlayıb bağlı zərfdə mövcud İstifadəçı koduna uyğun yeni Şifrə və Parol almaq lazımdır.
Sual
:
İstifadəçi kodunu yalnız vergi ödəyicilərimi ala bilər?
Cavab
:
Xeyr. İstifadəçi kodu istənilən vətəndaş və ya vergi ödəyisi tərəfindən alına bilər. Vətəndaşlar “müqaviləli” və ya “müqaviləsiz” istifadəçi kodu, Vergi ödəyicisi isə yalnız müqaviləli istifadəçi kodu ala bilər.
Sual
:
Fərdi sahibkarın onlayn qeydiyyatı nə üçün nəzərdə tutulub?
Cavab
:
Fərdi sahibkarın onlayn qeydiyyatı sistemi, vətəndaşlara vergi orqanına getmədən İnternet üzərindən VÖEN alaraq sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olmaq imkanı verir.
Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsinə edilmiş əlavə və dəyişikliklərə əsasən 01.01.2010-cu il tarixdən etibarən elektron vergi hesab-fakturaların (EVHF) tətbiqinə başlanılmış və bu məqsədlə Vergilər Nazirliyinin İnternet Vergi İdarəsi portalında (www.e-taxes.gov.az) müvafiq altsistem (bölmə) yaradılmışdır. Həmin tarixdən etibarən vergi ödəyiciləri EVHF-lərni portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.
Vergi ödəyiciləri EVHF-ləri aşağıdakı iki üsulla hazırlaya bilərlər:
“Onlayn rejimdə” - vergi ödəyicisi gücləndirilmiş elektron imza vasitəsindən (Asan İmza və ya Elektron İmza) istifadə etməklə İnternet Vergi İdarəsinin “Onlayn kargüzarlıq və e-VHF” bölməsini seçib “Elektron VHF” altbölməsinə daxil olur və onlayn rejimdə EVHF-ni tərtib edərək digər vergi ödəyicisinə təqdim edir. O, bu altsistem vasitəsilə EVHF-nin ləğvini, dəqiqləşdirilməsini, əvəzləşdirilən vergi hesab-fakturaları barədə məlumatların daxil edilməsini və digər əməliyyatları da həyata keçirə bilər. Vergi ödəyicisi vergi orqanı tərəfindən verilmiş istifadəçi kodu, parol və şifrədən istifadə etməklə yalnız EVHF-ni hazırlaya bilər, EVHF-nin əvəzləşdirilməsi məlumatını göndərə bilər, lakin EVHF-nin özünü göndərə bilməz.
“Oflayn rejimdə” - vergi ödəyicisi EVHF-ni tərtib etmək üçün xüsusi proqram təminatının (“Elektron Faktura Tərtibatı Proqramı - eFP”) sonuncu versiyasını və digər zəruri proqramları İnternet Vergi İdarəsinin “e-Vergi hesab-fakturası” bölməsinin “Lazımlı proqramlar” altbölməsindən öz kompüterinə yükləyir, tələb olunan EVHF-ləri bu proqram vasitəsilə internetdən istifadə etmədən hazırlayır və paketləyir. Sonra paket faylını oflayn rejimdə “Asan DOC client” və ya “e-İmzalayıcı” proqramların biri vasitəsilə imzalayır (“Asan DOC client” proqramını www.asanimza.az, “e-İmzalayıcı” proqramını isə www.e-imza.az saytlarından endirmək olar). İstifadəçi paket faylını ASANDOC portalı vasitəsilə də imzalaya bilər. Sonda gücləndirilmiş elektron imza vasitəsindən (Asan İmza və ya Elektron İmza) istifadə etməklə İnternet Vergi İdarəsinin “Onlayn kargüzarlıq və e-VHF” bölməsini seçib “Elektron VHF” altbölməsinə daxil olur və imzalanmış “adoc” və ya “edoc” tipli faylı “Paket göndər” düyməsi vasitəsilə sistemə yükləyir. Yükləmə zamanı sistem tərəfindən EVHF-lərə unikal seriya və nömrələr verilir və qarşı tərəfin elektron qutusuna göndərilir. Bundan sonra bütün digər əməliyyatlar onlayn rejimdə aparılır. Bu rejim əsasən iri vergi ödəyiciləri üçün nəzərdə tutulmuşdur və çox sayda EVHF-ni təqdim edən vergi ödəyiciləri tərəfindən istifadə edilməsi tövsiyə olunur.